Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében

Paku Dénes (2023) Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Paku Dénes szakdolgozat 2023.pdf]
Előnézet
PDF
Paku Dénes szakdolgozat 2023.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf] PDF
avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (639kB)
[thumbnail of avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf]
Előnézet
PDF
avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf

Download (639kB) | Előnézet
[thumbnail of külső bírálat Bodogán Attila.pdf] PDF
külső bírálat Bodogán Attila.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (349kB)
[thumbnail of opp_Paku.pdf] PDF
opp_Paku.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (268kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat a gyógyszeripari és orvostechnikai cégek online és offline marketinglehetőségeit kívánja átfogó módon megvizsgálni. Mivel személyes érdekeltség fűz a Bemer Int.orvostechnikai eszközöket értékesítő céghez, ezért volt lehetőségem a cég tevékenységérevonatkozóan több hozzáférhető adatot gyűjteni, emiatt a gyakorlati vizsgálat soránrészletesebben az orvostechnikai eszközöket forgalmazó cégek marketingtevékenységévelkívánok foglalkozni. Az összehasonlító elemzés során belül a piacvezető orvostechnikaieszközök forgalmazásával foglalkozó céggel, a Coloplast-tal hasonlítom össze amarketingtevékenységét.A téma választását személyes érdeklődés magyarázza, ugyanakkor nagy potenciált is látok azorvostechnológiai üzletág marketing lehetőségeiben, mind a digitális térben, mind pedig azoffline felületeken, hiszen a cégközönség jóval szélesebb, mint általánostermékek/szolgáltatások esetén. Az egészségiparban történő fejlődés és innováció fokozza azorvostechnikai eszközök iránti igényt. Ezen eszközök piaca dinamikusan bővül, miközben atechnológiai fejlesztések szüntelenül új lehetőségeket teremtenek. A megfelelőmarketingstratégia alkalmazása lehetőséget nyújt a vállalatok számára, hogy hatékonyan tudjákelérni és megszólítani a piaci szegmenseket, elősegítsék termékeik sikeres értékesítését, éshozzájáruljanak az egészségügyi szolgáltatások minőségének javulásához. A szakdolgozatelkészítésén keresztül nem csupán egy innovatív szakterülettel ismerkedhetek megrészletesebben, hanem részt vehetek egy olyan területen, amely gazdaságilag és társadalmilagis kulcsfontosságú a jövőben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bodogán Attila
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zelena András
Belső
egyetemi docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyógyszeripar, konkurencia, kvalitatív módszerek, kvantitatív módszerek, nemzetközi összehasonlítás, orvostechnika, piaci elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:39
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:39
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53714 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53714

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet