Paku Dénes (2023) Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Paku Dénes szakdolgozat 2023.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (639kB) |
|
Előnézet |
PDF
avdhA3-01edc47e-a03e-4a99-8625-167c36d89336.pdf Download (639kB) | Előnézet |
PDF
külső bírálat Bodogán Attila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (349kB) |
|
PDF
opp_Paku.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (268kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat a gyógyszeripari és orvostechnikai cégek online és offline marketinglehetőségeit kívánja átfogó módon megvizsgálni. Mivel személyes érdekeltség fűz a Bemer Int.orvostechnikai eszközöket értékesítő céghez, ezért volt lehetőségem a cég tevékenységérevonatkozóan több hozzáférhető adatot gyűjteni, emiatt a gyakorlati vizsgálat soránrészletesebben az orvostechnikai eszközöket forgalmazó cégek marketingtevékenységévelkívánok foglalkozni. Az összehasonlító elemzés során belül a piacvezető orvostechnikaieszközök forgalmazásával foglalkozó céggel, a Coloplast-tal hasonlítom össze amarketingtevékenységét.A téma választását személyes érdeklődés magyarázza, ugyanakkor nagy potenciált is látok azorvostechnológiai üzletág marketing lehetőségeiben, mind a digitális térben, mind pedig azoffline felületeken, hiszen a cégközönség jóval szélesebb, mint általánostermékek/szolgáltatások esetén. Az egészségiparban történő fejlődés és innováció fokozza azorvostechnikai eszközök iránti igényt. Ezen eszközök piaca dinamikusan bővül, miközben atechnológiai fejlesztések szüntelenül új lehetőségeket teremtenek. A megfelelőmarketingstratégia alkalmazása lehetőséget nyújt a vállalatok számára, hogy hatékonyan tudjákelérni és megszólítani a piaci szegmenseket, elősegítsék termékeik sikeres értékesítését, éshozzájáruljanak az egészségügyi szolgáltatások minőségének javulásához. A szakdolgozatelkészítésén keresztül nem csupán egy innovatív szakterülettel ismerkedhetek megrészletesebben, hanem részt vehetek egy olyan területen, amely gazdaságilag és társadalmilagis kulcsfontosságú a jövőben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | gyógyszeripar, konkurencia, kvalitatív módszerek, kvantitatív módszerek, nemzetközi összehasonlítás, orvostechnika, piaci elemzés | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:39 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:39 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53714 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53714 |
Actions (login required)
Tétel nézet |