Csopak Településmarketing Stratégiájának Bemutatása

Bükki Norbert (2023) Csopak Településmarketing Stratégiájának Bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of BükkiNorbert_ODME5M.pdf] PDF
BükkiNorbert_ODME5M.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (657kB)
[thumbnail of Bükki Norbert PVÁ pdf.pdf] PDF
Bükki Norbert PVÁ pdf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (486kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom Csopak városmarketingjének bemutatására fókuszál, kiemelve a vidéki települések számára a marketing jelentőségét és a fejlesztés lehetőségeit. A kutatás célja az, hogy átadja ennek a kis településnek a varázsát és bemutassa, miért fontos a vidéki területek megfelelő marketingje. A vidéki települések megfelelő reklámozása lehetőséget kínál az ide látogató turistáknak a kultúránk és szépségeink megismerésére. Csopak számos természeti és kulturális kincset rejt, melyek ideálisak a turizmus fellendítésére és az ottani gazdaság fejlődésére. A helyi marketing segítségével Csopak képes lehet a turizmus és üzleti lehetőségek növelésére, ami gazdasági lendületet adhat a vállalkozásoknak és munkalehetőséget teremthet a helyiek számára. A jó marketing nemcsak a látogatókat, hanem a helyi közösséget is összekötheti, növelve az identitás és közösségi élet fontosságát. A településmarketing segíthet abban, hogy Csopak kiemelkedjen más települések közül, és vonzó célponttá váljon a turisták számára. A dolgozat célja, hogy átfogó képet nyújtson Csopak városmarketingjéről, beleértve a település történetét, kulturális jellemzőit, SWOT-elemzését és a kommunikációs stratégiáját. Az írás saját élményekre, személyes ismeretekre és szakirodalmi összefoglalókra építve mutatja be a város varázsát és lehetőségeit a turizmus és gazdasági fejlődés szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing, településmarketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:39
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet