A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján

Gyebnár Dániel (2023) A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gyebnár Dániel szakdolgozat SD34Y6.pdf] PDF
Gyebnár Dániel szakdolgozat SD34Y6.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Január 17..

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat SD34Y6.pdf] PDF
nyilatkozat SD34Y6.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (350kB)
[thumbnail of Biralat-alapkepzes-GyebnarD-AG2024.pdf] PDF
Biralat-alapkepzes-GyebnarD-AG2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (88kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a Hell Energy rebranding folyamtában azokra a kérdésekre keresem a választ, hogy hogyan kapcsolódik az újra pozicionálás a vállalati stratégiához és célkitűzésekhez, milyen változások szükségesek a kommunikációs hatékonyság növeléséhez továbbá milyen szempontok befolyásolják a fogyasztók preferenciáit. A Kutatásom során részletesen elemzem a szakirodalmi hátteret, a kutatási adatok alapján feltárom a fogyasztói magatartás különböző aspektusait, valamint a Hell Energy Magyarország erre adott válaszát és lépéseit, továbbá bemutatom rebranding időszakát jellemző piaci környezetet. Stratégiai szempontból is megvizsgálom a korábbi és jelenlegi kampányokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Andrási Gábor
Belső
egyetemi docens; Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék; KKK
Tornai Bence Péter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatfeldolgozás, ábraelemzés, business marketing, fogyasztói preferenciák, hatékonyság, márka, nagyvállalat, újrapozícionálás, vállalati stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:39
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet