Gyebnár Dániel (2023) A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Gyebnár Dániel szakdolgozat SD34Y6.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Január 17.. Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat SD34Y6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (350kB) |
|
PDF
Biralat-alapkepzes-GyebnarD-AG2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (88kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a Hell Energy rebranding folyamtában azokra a kérdésekre keresem a választ, hogy hogyan kapcsolódik az újra pozicionálás a vállalati stratégiához és célkitűzésekhez, milyen változások szükségesek a kommunikációs hatékonyság növeléséhez továbbá milyen szempontok befolyásolják a fogyasztók preferenciáit. A Kutatásom során részletesen elemzem a szakirodalmi hátteret, a kutatási adatok alapján feltárom a fogyasztói magatartás különböző aspektusait, valamint a Hell Energy Magyarország erre adott válaszát és lépéseit, továbbá bemutatom rebranding időszakát jellemző piaci környezetet. Stratégiai szempontból is megvizsgálom a korábbi és jelenlegi kampányokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatfeldolgozás, ábraelemzés, business marketing, fogyasztói preferenciák, hatékonyság, márka, nagyvállalat, újrapozícionálás, vállalati stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |