Az online marketing szerepe az ingatlanpiacon

Tóth Daniella (2023) Az online marketing szerepe az ingatlanpiacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tóth Daniella - THCX8J - Diplomadolgozat.pdf] PDF
Tóth Daniella - THCX8J - Diplomadolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth Daniella PVÁ pdf.pdf] PDF
Tóth Daniella PVÁ pdf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (426kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (90kB)

Absztrakt (kivonat)

A diplomadolgozatomban vizsgálni kívánom az online marketing szerepét azingatlanpiacon ugyanis úgy vélem, az utóbbi években az ingatlanpiac teljesenfelfordult. Kíváncsian vetem górcső alá azt, hogy ebben a helyzetben milyenmértékben képesek befolyásolni a piacot a napjainkban kiemelt népszerűségnekörvendő online marketing eszközök. Milyen stratégiák használhatók a sikerérdekében. Majd az elméleti kutatást követően mélyinterjú keretén belül tárom fel az ingatlanpiaci szakértő véleményét a témában, amelyet majd összevetek a fogyasztók véleményével, amelyet kérdőíves megkérdezéssel vizsgáltam. Végül következtetést vonok le a kapott információkból és javaslatot teszek a jövőt illetően.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ingatlanértékesítés, ingatlanpiac, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:39
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet