Tóth Daniella (2023) Az online marketing szerepe az ingatlanpiacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tóth Daniella - THCX8J - Diplomadolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth Daniella PVÁ pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (426kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
Absztrakt (kivonat)
A diplomadolgozatomban vizsgálni kívánom az online marketing szerepét azingatlanpiacon ugyanis úgy vélem, az utóbbi években az ingatlanpiac teljesenfelfordult. Kíváncsian vetem górcső alá azt, hogy ebben a helyzetben milyenmértékben képesek befolyásolni a piacot a napjainkban kiemelt népszerűségnekörvendő online marketing eszközök. Milyen stratégiák használhatók a sikerérdekében. Majd az elméleti kutatást követően mélyinterjú keretén belül tárom fel az ingatlanpiaci szakértő véleményét a témában, amelyet majd összevetek a fogyasztók véleményével, amelyet kérdőíves megkérdezéssel vizsgáltam. Végül következtetést vonok le a kapott információkból és javaslatot teszek a jövőt illetően.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ingatlanértékesítés, ingatlanpiac, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |