Galonics Lilla Bianka (2023) Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban - a Samsung márka piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
A_samsung_márka_elemzése_Galonics_Lilla_IETPKZ.pdf Download (880kB) | Előnézet |
PDF
403416579_1277502536248574_6841567300083274829_n.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (133kB) |
|
PDF
Biralat_Galonics_Lilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban elsőként a márka elemeinek a fogalmát ismertettem, mely elősegítette a márka felépítésének a megértését és ez alapján elemeztem a választott márkát, a Samsungot. Továbbá a Samsung márka történetébe szekunder adatok segítségével ugyancsak betekintést nyújtottam. Majd miután bemutattam a Samsung vállalatot elkezdtem a márka piaci pozíciójának elemzését. Ennek a résznek az elemzése folyamán érzékeltem, hogy a versenytársak és a piaci szegmensek milyen nagy mértékben vesznek részt egy vállalat életében. Talán azt is mondhatjuk, hogy ezek az egyik legfontosabb tényezők, ha egy márka piaci pozíciójáról beszélünk. Ugyanis, amint probléma adódik egy piaci szegmenssel, vagy az egyik versenytársnál történt egy nagyobb innovációs beruházás akkor a márka piaci pozíciója lesz veszélyben. Véleményem szerint ezen tények nagy befolyással bírnak a márkára. A következő és elengedhetetlen tényező volt az új technológiák bevezetése a piacra, melynél megtudtuk, hogy a Samsung a versenytársait megelőzve hozza be újabbnál újabb technológiáit. Mindezeknek köszönhetően a fogyasztók időről-időre új termékkel és termékcsoporttal tudnak megismerkedni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | globális márka, márka, márka piaci pozíció, márkaépítés, márkaérték, márkaportfolió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53692 |
Actions (login required)
Tétel nézet |