Pszichológiai tényezők a fogyasztói viselkedésben

Vacsi Klaudia (2023) Pszichológiai tényezők a fogyasztói viselkedésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vacsi Klaudia Szakdolgozat PSZICHOLÓGIAI TÉNYEZŐK A FOGYASZTÓI VISELKEDÉSBEN.docx.pdf] PDF
Vacsi Klaudia Szakdolgozat PSZICHOLÓGIAI TÉNYEZŐK A FOGYASZTÓI VISELKEDÉSBEN.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Belso biralat_alairt_VacsiKlaudia_2024jan.pdf] PDF
Belso biralat_alairt_VacsiKlaudia_2024jan.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)
[thumbnail of Bírálat.pdf] PDF
Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (425kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom alatt szeretnék átfogó képet adni, azon pszichológiai tényezők egy részéről, melyek befolyásolják a fogyasztót az egyes döntései meghozatalában. A cégek és vállalatok, folyamatosan kutatják az éppen aktuális és folyamatosan változó fogyasztási trendeket, hogy milyen tényezőkkel tudnak leginkább hatni a vásárlóikra. Ezért úgy gondolom, hogy ez a terület mindig új kérdéseket vet fel, és soha nem veszíti el aktualitását. A szakdolgozatom megírása során, főként az alábbi kérdések megválaszolása volt a célom. Milyen módszerekkel és módon befolyásolhatók a fogyasztók vásárlásaik során, melyek a leghatékonyabb eszközök erre? Van eltérés nők és férfiak, esetleg idősebb és fiatalabb korosztály között? Mivel lehetünk hatásosak a férfiakra, és mivel inkább a női fogyasztókra? Hogyan alakul ki a márkahűség és milyen tényezők játszanak ebben szerepet? Milyen, a figyelem felkeltését befolyásoló, külső és belső tényezők hatnak az egyes személyekre?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Halmai Tamás
Belső
Adj.dr-i fok; Kommunikáció Tanszék; KKK
Pásztorka Géza
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, fogyasztók, márkahűség, pszichológia, viselkedés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet