Vacsi Klaudia (2023) Pszichológiai tényezők a fogyasztói viselkedésben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vacsi Klaudia Szakdolgozat PSZICHOLÓGIAI TÉNYEZŐK A FOGYASZTÓI VISELKEDÉSBEN.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Belso biralat_alairt_VacsiKlaudia_2024jan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
|
PDF
Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (425kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom alatt szeretnék átfogó képet adni, azon pszichológiai tényezők egy részéről, melyek befolyásolják a fogyasztót az egyes döntései meghozatalában. A cégek és vállalatok, folyamatosan kutatják az éppen aktuális és folyamatosan változó fogyasztási trendeket, hogy milyen tényezőkkel tudnak leginkább hatni a vásárlóikra. Ezért úgy gondolom, hogy ez a terület mindig új kérdéseket vet fel, és soha nem veszíti el aktualitását. A szakdolgozatom megírása során, főként az alábbi kérdések megválaszolása volt a célom. Milyen módszerekkel és módon befolyásolhatók a fogyasztók vásárlásaik során, melyek a leghatékonyabb eszközök erre? Van eltérés nők és férfiak, esetleg idősebb és fiatalabb korosztály között? Mivel lehetünk hatásosak a férfiakra, és mivel inkább a női fogyasztókra? Hogyan alakul ki a márkahűség és milyen tényezők játszanak ebben szerepet? Milyen, a figyelem felkeltését befolyásoló, külső és belső tényezők hatnak az egyes személyekre?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztók, márkahűség, pszichológia, viselkedés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |