Közösségi háló szerepe az értékesítésben

Petrányi Viktória (2023) Közösségi háló szerepe az értékesítésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of GI0QYZ_Közösségi háló hatása az értékesítésben.pdf] PDF
GI0QYZ_Közösségi háló hatása az értékesítésben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Petrányi Viktória Szakdolgozat külső bírálat.pdf] PDF
Petrányi Viktória Szakdolgozat külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes Petrányi Viktória.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes Petrányi Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (285kB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi háló globális elterjedése szinte észrevétlenül beépült a saját mindennapi életembe . Mondhatni együtt “nőttem” fel a közösségi platformokkal. Az évek során láttam, ahogyan az először egyszerű online platformok átalakultak olyan hatalmas, többfunkciós szolgáltatókká, amelyek szinte minden területét képesek voltak befolyásolni az életünknek. Az eredeti felállástól kezdve, amikor csak barátokkal oszthattuk meg a mindennapi eseményeinket, a közösségi hálók az idők során kibővültek üzleti kapcsolatok és szakmai lehetőségek platformjaivá is.Az emlékeimben él a korai időszak, amikor az első közösségi oldalak kizárólag szöveges bejegyzésekből és egyszerű fotókból álltak. Ezt követően megjelentek a videómegosztó platformok, és a tartalmak gyorsan színesebbé és interaktívabbá váltak. Az én generációm láthatta a Facebook felemelkedését, majd a Twitter, Instagram és mások elterjedését, amelyek mind kínáltak valami újat és izgalmasat a felhasználóknak. Jelenleg pedig a Tiktok felemelkedését követhetjük nyomon.Az is észrevehetővé vált, hogy mekkora szerepe lett a közösségi hálóknak az üzleti világban. Az influencerek és a brandek közvetlenül elérhetik a közönségüket, és a felhasználók személyes tapasztalataikat használhatják vásárlási döntéseik meghozatalához. A digitális marketing és az e-kereskedelem új dimenziókat nyitott meg, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak.Mindezen változások figyelemmel kísérése és átélése arra sarkallt, hogy ne csak felszínesen vegyem észre a változásokat, hanem mélyebben is elgondolkodjak a közösségi hálók valódi hatásairól. Hogyan formálja az értékesítést, hogyan befolyásolja a vásárlási szokásokat, és milyen kihívásokkal kell szembenéznünk az online térben?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bódi Krisztina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Keresztes Éva Réka
Belső
egyetemi docens; Társadalomtudomány Módszertan Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 3D nyomtatás, e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, internetes értékesítés, közösségi hálózatok, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet