Takács Olivér (2023) A választók megnyerése: Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Takács Olivér Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (761kB) |
|
PDF
Takács Olivér.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (124kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat-Takacs-Oliver.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a politikai kommunikációs csatornáinak fejlődését és a végig politikai kampányokat vizsgáltam meg az érzelmi manipulációt és az érintettség szempontját, és vettem a választói döntéshozatalt. Az 5M marketing modell segítségével megnéztem, hogyan épül fel szakmailag egy politikai kampány. Elemeztem a 2002-es miniszterelnökjelölti vitát és a 2002-es Medgyessy kampányának négy legfontosabb üzenetét. A kutatásom a 18-24 éves korcsoportra fókuszált, az ő hozzáállásukat vizsgáltam meg a politikához és azt, hogy milyen mértékben manipulálják érzelmileg, ha politikai hirdetéssel találkoznak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 5M, érzelmi manipuláció, imázs, politikai attitűd, politikai kampányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |