A választók megnyerése: Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje

Takács Olivér (2023) A választók megnyerése: Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Takács Olivér Szakdolgozat.pdf] PDF
Takács Olivér Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (761kB)
[thumbnail of Takács Olivér.pdf] PDF
Takács Olivér.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (124kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat-Takacs-Oliver.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat-Takacs-Oliver.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a politikai kommunikációs csatornáinak fejlődését és a végig politikai kampányokat vizsgáltam meg az érzelmi manipulációt és az érintettség szempontját, és vettem a választói döntéshozatalt. Az 5M marketing modell segítségével megnéztem, hogyan épül fel szakmailag egy politikai kampány. Elemeztem a 2002-es miniszterelnökjelölti vitát és a 2002-es Medgyessy kampányának négy legfontosabb üzenetét. A kutatásom a 18-24 éves korcsoportra fókuszált, az ő hozzáállásukat vizsgáltam meg a politikához és azt, hogy milyen mértékben manipulálják érzelmileg, ha politikai hirdetéssel találkoznak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 5M, érzelmi manipuláció, imázs, politikai attitűd, politikai kampányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet