Kun Milán (2023) Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kun_Milán_RDKUW5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kun Milán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (260kB) |
|
PDF
BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (93kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a mesteréges intelligenciáról, annak a marketingben elfoglalt helyéről, alkalmazásáról írok. Szó van benne ennek a technológiának a fejlődéséről, hogy hogyan jutott el időszámításunk előttről oda, ahol ma tart. Megemlítem benne, hogy miként alkalmazzák cégek, majd bemutatok különböző felhasználási módokat. Ezek között szerepel a szövegalkotás, képgenerálás, a videókészítés és egy adatbányász modell elkészítése és elemzése is. Ezen a négy példán keresztül bizonyítom be azt, hogy mennyire hasznos ez a folyamatosan fejlődő technológia, és mennyi potenciált rejt magában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, adatbányászat, algoritmus(ok), direkt marketing, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |