Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben

Kun Milán (2023) Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kun_Milán_RDKUW5.pdf] PDF
Kun_Milán_RDKUW5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kun Milán.pdf] PDF
Kun Milán.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (260kB)
[thumbnail of BÍRÁLAT.pdf] PDF
BÍRÁLAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (93kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a mesteréges intelligenciáról, annak a marketingben elfoglalt helyéről, alkalmazásáról írok. Szó van benne ennek a technológiának a fejlődéséről, hogy hogyan jutott el időszámításunk előttről oda, ahol ma tart. Megemlítem benne, hogy miként alkalmazzák cégek, majd bemutatok különböző felhasználási módokat. Ezek között szerepel a szövegalkotás, képgenerálás, a videókészítés és egy adatbányász modell elkészítése és elemzése is. Ezen a négy példán keresztül bizonyítom be azt, hogy mennyire hasznos ez a folyamatosan fejlődő technológia, és mennyi potenciált rejt magában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, adatbányászat, algoritmus(ok), direkt marketing, mesterséges intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet