Mezei Netti (2023) Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Mezei Netti KMGXI8-.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
külső bírálat Mezei Netti 2023 őszi félév.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (354kB) |
|
PDF
KI bírálat Mezei Netti 2023 őszi félév.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (652kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a fenntartható divat és az influencerek, azon belül pedig, hogy milyen hatással vannak az influencerek a fenntartható divatra napjainkban. Azért ezt témát választottam, mivel a fenntartható divat és az influencer marketing globális trendek, amelyekre világszerte egyre szélesebb figyelem irányul. Napjainkban a divatipar folyamatos átalakuláson megy keresztül, a nagy világmárkák és fogyasztók is igyekeznek nagyobb hangsúlyt fektetni a fenntarthatóságra.Dolgozatomban primer kutatást alkalmaztam, hogy választ kapjak a kérdéseimre. Kutatásom végére teljesen átfogó képet kaptam a hazai fenntartható divat népszerűségéről és az influencerek befolyásáról. Világossá vált számomra, hogy a fogyasztók nyitottak a fenntarthatóbb ruhadarabok vásárlásában és ebben az idő haladtával az influencerek is segíthetnek, hogy népszerűsítsék a fenntartható divatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, fenntarthatóság, influencer marketing, influencerek, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |