Strba Tamás Dániel (2023) A Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
FIN_Szakdolgozat-diploma-munka-thesis-záró-dolgozat[5490].pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (695kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (121kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Strba Tamás Dániel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzéséről szól. Ez Magyarország piacvezető munkaerő toborzással és kiválasztásával foglalkozó vállalata. Kutatásomhoz kvalitatív módszert, mélyinterjús formát választottam. Három fő része van. Az első magát a céget mutatja be, annak felépítését és működésest. A középső rész a vállalat makrókörnyezetének és mikrokörnyezetét elemzi STEEP-elemzés, Porteri 5 erőmodell és SWOT analízis segítségével. Az utolsó rész a Primerkutatás elemzéséről és a marketingstratégia kiélezéséről szól és a hipotézisek vizsgálatáról szól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, cégstratégia, szolgáltatásmarketing, vállalati marketing, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |