A Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzése

Strba Tamás Dániel (2023) A Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of FIN_Szakdolgozat-diploma-munka-thesis-záró-dolgozat[5490].pdf] PDF
FIN_Szakdolgozat-diploma-munka-thesis-záró-dolgozat[5490].pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (695kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (121kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Strba Tamás Dániel.pdf] PDF
Bírálat_belső_Strba Tamás Dániel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzéséről szól. Ez Magyarország piacvezető munkaerő toborzással és kiválasztásával foglalkozó vállalata. Kutatásomhoz kvalitatív módszert, mélyinterjús formát választottam. Három fő része van. Az első magát a céget mutatja be, annak felépítését és működésest. A középső rész a vállalat makrókörnyezetének és mikrokörnyezetét elemzi STEEP-elemzés, Porteri 5 erőmodell és SWOT analízis segítségével. Az utolsó rész a Primerkutatás elemzéséről és a marketingstratégia kiélezéséről szól és a hipotézisek vizsgálatáról szól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, cégstratégia, szolgáltatásmarketing, vállalati marketing, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet