Varga Bálint (2023) A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Varga Bálint X39C8K.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat Varga Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (159kB) |
|
PDF
BGE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Varga Bálint (KM Bsc) - bírálat - 2023 december.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (254kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy betekintést nyerhessünk a Guccimarketingtevékenységébe, melyek arra irányulnak, hogy megőrizzék márkaidentitásukat,miközben a legkülönfélébb közönséget szólítják meg. Ahhoz, hogy termékeiket szélesebbkörben ismertté tegyék, influencer marketinget használnak, valamint prémium eseményeket,együttműködéseket és termékelhelyezéseket hoznak létre. A változó trendek és fogyasztóipreferenciák követésével és következetes alkalmazásával mai napig a divatipar vezető luxusmárkájává avanzsálódott.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, kereskedelem, marketing, marketingstratégia, marketingszemlélet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |