A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében

Varga Bálint (2023) A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga Bálint X39C8K.pdf] PDF
Varga Bálint X39C8K.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat Varga Bálint.pdf] PDF
Nyilatkozat Varga Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (159kB)
[thumbnail of BGE.pdf] PDF
BGE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Varga Bálint  (KM Bsc) - bírálat - 2023 december.pdf] PDF
Varga Bálint (KM Bsc) - bírálat - 2023 december.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (254kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy betekintést nyerhessünk a Guccimarketingtevékenységébe, melyek arra irányulnak, hogy megőrizzék márkaidentitásukat,miközben a legkülönfélébb közönséget szólítják meg. Ahhoz, hogy termékeiket szélesebbkörben ismertté tegyék, influencer marketinget használnak, valamint prémium eseményeket,együttműködéseket és termékelhelyezéseket hoznak létre. A változó trendek és fogyasztóipreferenciák követésével és következetes alkalmazásával mai napig a divatipar vezető luxusmárkájává avanzsálódott.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, kereskedelem, marketing, marketingstratégia, marketingszemlélet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet