A dél-alföldi régió borászatainak marketingtevékenysége

Szabó Gergő (2023) A dél-alföldi régió borászatainak marketingtevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT RHVG81 Szabó Gergő.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT RHVG81 Szabó Gergő.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (659kB)
[thumbnail of Biralat_Szabo_Gergo.pdf] PDF
Biralat_Szabo_Gergo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Szabo_Gergo_biralat_20_12_2023.pdf] PDF
Szabo_Gergo_biralat_20_12_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (504kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtsak a dél-alföldi régió néhány borászatának marketingtevékenységéről. A dolgozatom kiterjed az egyes borászatok egyedi marketingjére, online és offline módszerek alkalmazására, valamint arra, hogy ezen eszközök miként járulnak hozzá a sikeres vásárlói lojalitás kialakításához, ami egy elengedhetetlen szempont az eladási volumen növelésében. A téma különösen aktuális, hiszen a borpiac folyamatos fejlődése kihívások elé állítja a borászatokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árazás, borászat, bormarketing, marketing, piac, pozícionálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet