Szabó Gergő (2023) A dél-alföldi régió borászatainak marketingtevékenysége. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT RHVG81 Szabó Gergő.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (659kB) |
|
PDF
Biralat_Szabo_Gergo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
Szabo_Gergo_biralat_20_12_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (504kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtsak a dél-alföldi régió néhány borászatának marketingtevékenységéről. A dolgozatom kiterjed az egyes borászatok egyedi marketingjére, online és offline módszerek alkalmazására, valamint arra, hogy ezen eszközök miként járulnak hozzá a sikeres vásárlói lojalitás kialakításához, ami egy elengedhetetlen szempont az eladási volumen növelésében. A téma különösen aktuális, hiszen a borpiac folyamatos fejlődése kihívások elé állítja a borászatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árazás, borászat, bormarketing, marketing, piac, pozícionálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |