A HAHN+KOLB Hungária Kft. marketingmenedzsment tevékenységének elemzése

Pál Csilla Zsuzsanna (2023) A HAHN+KOLB Hungária Kft. marketingmenedzsment tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Pál Csilla ORVRC7.pdf] PDF
Szakdolgozat Pál Csilla ORVRC7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Pál Csilla bírálat.pdf] PDF
Pál Csilla bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (228kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT külső konzulens által_Pál Csilla Zsuzsanna.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT külső konzulens által_Pál Csilla Zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (78kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a diplomamunkában a digitális marketing hatását vizsgáljuk a B2B szektorban, különös tekintettel a HAHN+KOLB Hungária Kft-re, egy neves német multinacionális vállalat leányvállalatára. A tanulmány elmélyül a vállalat digitális marketinggyakorlatok stratégiai elfogadásában, megvizsgálva, hogy ezek az erőfeszítések hogyan illeszkednek a digitális világ szélesebb trendjeihez és fogyasztói magatartásához. A kutatás alapját egy átfogó szakirodalmi áttekintés képezi, amely rávilágít a hagyományos marketingről a digitális marketingre való áttérésre, hangsúlyozva, hogy a B2B vállalatoknak a versenyképesség megőrzése érdekében alkalmazkodniuk kell a digitális korszakhoz. A kutatás figyelembe veszi továbbá azokat az egyedi kihívásokat és lehetőségeket, amelyeket a digitális marketing a B2B kontextusban kínál. A szakdolgozat a HAHN+KOLB Hungária Kft. első kézből származó tapasztalataira támaszkodva részletes esettanulmányt nyújt a vállalat digitális marketingstratégiáiról. Értékeli a különböző online marketing taktikák - többek között a tartalommarketing, a keresőoptimalizálás (SEO), a pay-per-click (PPC) hirdetések és a közösségi médián való részvétel - hatékonyságát a vállalat üzleti céljainak elérésében. Az eredményekből kiderül, hogy egy jól kivitelezett digitális marketingstratégia jelentősen javíthatja a márka láthatóságát, a leadgenerálást és az ügyfélelkötelezettséget a B2B szektorban. A tanulmány kiemeli továbbá az ügyfélközpontú megközelítés fontosságát, amely az adatelemzést kihasználva a marketingtevékenységeket a célközönség egyedi igényeihez és viselkedéséhez igazítja. A diplomamunka stratégiai ajánlásokkal zárul a HAHN+KOLB Hungária Kft. és a hasonló B2B szervezetek számára, amelyek igyekeznek optimalizálni digitális marketingkezdeményezéseiket. Olyan kiegyensúlyozott megközelítés mellett érvel, amely a hatékony digitális csatornákat integrálja a hagyományos kapcsolatépítési gyakorlatok tartós hatásával, biztosítva ezzel egy átfogó és adaptív marketingstratégiát. Ez a kutatás hozzájárul a B2B szektor digitális marketingjének tudományos és szakmai megértéséhez, újszerű betekintést nyújtva a digitális marketingtevékenységek gyakorlati értékelésébe és elemzésébe egy nagy, jól működő vállalaton belül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cégelemzés, értékesítési csatorna, javaslatok, marketingstratégiák, mérőszámok, online marketing, sikertényezők, tartalomelemzés, ügyfélkapcsolat, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet