Nagy Dávid (2023) Az internet bővületében: Kozmetikumok értékesítése és vállalkozásindítás online platformokon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Nagy_David_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nagy David biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (754kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a saját vállalkozásom "üzleti-önéletrajzát" részletesen bemutatom, melyben egy Magyarországon még be nem vezetett kozmetikai termék értékesítését végzem online platformokon keresztül. Az értekezés fókusza a következő elemek köré épül:Először is, részletes leírást adok a kifejlesztett kozmetikai termékről, kiemelve annak egyedi jellemzőit és összetevőit, amelyek megkülönböztetik a versenytársak kínálatától.A gyártói folyamatok és partnerkapcsolatok bemutatása segíti a termék minőségének és megbízhatóságának biztosítását. Ezt követően részletezem, milyen online értékesítési csatornákat választottam a célközönség hatékony eléréséhez, és hogyan járultak ezek hozzá a vállalkozás növekedéséhez.A szakdolgozat részét képezi a termékpromóció és a marketingstratégia is, bemutatva az alkalmazott eszközöket, technikákat és kampányokat, amelyek hozzájárultak a termék ismertségének növeléséhez és piaci pozíciójának megszerzéséhez. A marketingstratégia elemzése pedig rávilágít az árstratégiára, pozícionálásra és hosszú távú tervekre a vállalkozás eredményes fejlesztése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | egyéni vállalkozás indítása, eladás - értékesítés, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, értékesítési csatorna, kozmetikai cikkek, online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |