Libertine könyvesbolt marketingstratégiájának bemutatása

Mihalovics Katalin (2023) Libertine könyvesbolt marketingstratégiájának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mihalovics Katalin_TREQLI_Szakdolgozat.pdf] PDF
Mihalovics Katalin_TREQLI_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mihalovics Katalin_TREQLI__mélyinterjúk melléklet.pdf] PDF
Mihalovics Katalin_TREQLI__mélyinterjúk melléklet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (282kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Mihalovics Katalin TREQLI.pdf] PDF
Bírálati lap_Mihalovics Katalin TREQLI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat Mihalovics Kata Libertine.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat Mihalovics Kata Libertine.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (133kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a Libertine Könyvesbolt marketingstratégiájának bemutatása. Ez egy független, kis könyvesbolt hálózat, amely 2020-ban nyitotta első üzletét Budapesten, azóta pedig további kettő vidéki nagyvárosban is megtalálható. Dolgozatom során részletesen körbejárom a jelenlegi könyvpiacot, megvizsgálom a vállalkozás makro- és mikrokörnyezetét, a Porter modell segítségével bemutatom az iparági versenyhelyzetet, ismertetem a fogyasztói magatartást, valamint a legfontosabb hazai és nemzetközi trendeket. A SWOT mátrix segítségével azonosítom a választott könyvesbolt erősségeit, gyengeségeit, valamint feltárom lehetőségeit és lehetséges fenyegetéseit. Ezután pedig ismertetem a Libertine Könyvesbolt célcsoportját, marketingstratégiáját, és végül a kutatási eredményeket, amelynek a legfontosabb kérdése, hogy hogyan tud kiemelkedni, és milyen eszközök segítségével a nagy könyvhálózatok közül a témámnak választott könyvesbolt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, makrokörnyezet, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet