Mit kell tudni a Z generációról és milyen marketing eszközökkel lehet őket elérni?

Tősér Fanni (2023) Mit kell tudni a Z generációról és milyen marketing eszközökkel lehet őket elérni? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tősér Fanni-EZE9T1 szakdolgozat.pdf] PDF
Tősér Fanni-EZE9T1 szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tősér Fanni_bírálat.pdf] PDF
Tősér Fanni_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat-Tősér Fanni.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat-Tősér Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (107kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a Z generáció és a rájuk sikeresen elérhető offline és online marketing eszközökről szól. Kezdetben bemutattam, hogy mennyire természetes a Z generáció számára az internet és a különböző digitális/ okos eszközök kezelése. Összehasonlítottam a Z generáció tagjait az X és az Y generáció tagjaival, hogy egy tiszta és átfogó képet kaphassak arról, hogy pontosan milyen generációs különbségek alakultak ki és ez mennyire van hatással egyrészt az életvitelre, másrészt pedig a munkával kapcsolatos nézeteikre. Felhasználtam hiteles kutatásokat is, alátámasztották, hogy mennyire is népszerűek az influencerek a Z generációk körében. Feltártam mik az erősségei és gyengeségei a Z generációnak és a munkához való hozzáállásukat is . Utolsó nagy fejezetemet a szakdolgozatom másik fő témakörével zártam, amely az offline és online marketing eszközére irányult. Elsőkörben az offline marketinggel és az eszközeivel kezdtem majd rátértem az offline marketing eszközökre. Primer kutatásom során egy kvantitatív kutatást végeztem, azaz egy online kérdőíves megkérdezést. A mintavételem nagysága 100 fő volt (n=100) és minden generáció figyelembevétele, hogy az összehasonlítás során releváns adatokkal tudja alátámasztani az elemzést.Összesség a Z generáció személyiségét erősségeit, gyengeségeit, munkáihoz való hozzáállás megismerjük a szakdolgozatból és azt, hogy az online marketing eszközök széleskörűségében, hogy őket sikeresen elérni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer, marketing, marketing eszköz, munkaerőpiac, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet