Varga László (2023) A Ford Mustang Mach-E magyarországi bevezetése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Varga_Laszlo_szakdolgozat_szerzoi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Biralat_Varga_Laszlo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
|
PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (117kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozat célja a Ford vállalat első teljesen elektromos hajtású modelljének, a Mustang Mach-E-nek a magyar piacra történő bevezetésének vizsgálata marketingkommunikációs szempontból. A vizsgálat során feltérképezem a bevezetést megelőző vásárlói helyzetet, a vállalat által biztosított kutatást elemezve, mely megmutatja a potenciális vásárlók elektromos hajtáshoz való viszonyát, annak ismeretét, továbbá áttekintem a modell piaci szegmensét, annak közvetlen konkurenseit. A vizsgálat legfontosabb része természetesen a magyarországi kampánystratégia, így ezt részletesen bemutatom a tervezett megjelenésekkel, helyi kreatívokkal együtt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, marketing-kampány, marketingkommunikáció, piaci bevezetés, reklámkampány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |