A Ford Mustang Mach-E magyarországi bevezetése

Varga László (2023) A Ford Mustang Mach-E magyarországi bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga_Laszlo_szakdolgozat_szerzoi.pdf] PDF
Varga_Laszlo_szakdolgozat_szerzoi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Biralat_Varga_Laszlo.pdf] PDF
Biralat_Varga_Laszlo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (117kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen dolgozat célja a Ford vállalat első teljesen elektromos hajtású modelljének, a Mustang Mach-E-nek a magyar piacra történő bevezetésének vizsgálata marketingkommunikációs szempontból. A vizsgálat során feltérképezem a bevezetést megelőző vásárlói helyzetet, a vállalat által biztosított kutatást elemezve, mely megmutatja a potenciális vásárlók elektromos hajtáshoz való viszonyát, annak ismeretét, továbbá áttekintem a modell piaci szegmensét, annak közvetlen konkurenseit. A vizsgálat legfontosabb része természetesen a magyarországi kampánystratégia, így ezt részletesen bemutatom a tervezett megjelenésekkel, helyi kreatívokkal együtt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, marketing-kampány, marketingkommunikáció, piaci bevezetés, reklámkampány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet