A húsipari termékek csomagolásának szerepe a marketingben és a fogyasztói élményben, fenntarthatósági szempontokkal kiegészítve

Csirke Luca Kata (2023) A húsipari termékek csomagolásának szerepe a marketingben és a fogyasztói élményben, fenntarthatósági szempontokkal kiegészítve. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Csirke_Luca_Kata_K4HQ17.pdf] PDF
Csirke_Luca_Kata_K4HQ17.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat_Külső_Csirke_Luca_Kata.pdf] PDF
Bírálat_Külső_Csirke_Luca_Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (119kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Csirke Luca Kata.pdf] PDF
Bírálat_belső_Csirke Luca Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a hústermékek csomagolásának a marketingre és a fogyasztói tapasztalatokra gyakorolt hatását vizsgálja, különös tekintettel a fenntarthatóságra. A csomagolás szerepe a termék megőrzésében kiemelkedő, de a termékek piaci pozicionálásában és imázsának kialakításában is alapvető eszköz. Marketing szempontból a csomagolás vonzza a fogyasztókat, és közvetíti a márka értékét. A csomagolás dizájnja, a felhasznált anyagok és a csomagoláson található üzenetek mind hatással vannak a fogyasztók döntéseire, és befolyásolhatják őket a vásárlás irányába. A fenntartható gyakorlatok beépítése a csomagolás tervezésébe nemcsak a környezeti felelősségvállalás iránti elkötelezettséget mutatja, hanem a márkának is előnyt biztosít a versenytársakkal szemben.A dolgozat célja, hogy részletesen elemezze a húskészítmények csomagolásának szerepét a marketing és a fogyasztói élmény szempontjából, figyelembe véve a kapcsolódó fenntarthatósági kérdéseket is. A fenntarthatóságra való összpontosítással nemcsak az iparági gyakorlatok javulnak, hanem a fogyasztók társadalmi és környezeti felelősségének növekvő tudatosságát is tükrözi.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hollósy Tibor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: csomagolás, fenntarthatóság, fogyasztói preferenciák, innováció, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet