Béleczky Rita (2016) A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Béleczky Rita- A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dolgozói elégedettség, lojalitás, munkakörülmény, szálloda, humán erőforrás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 03. 10:55 |
Utolsó módosítás: | 2016. Nov. 24. 14:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |