A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban

Béleczky Rita (2016) A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Béleczky Rita- A dolgozói elégedettség és lojalitás  növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban.pdf] PDF
Béleczky Rita- A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dolgozói elégedettség, lojalitás, munkakörülmény, szálloda, humán erőforrás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 03. 10:55
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 24. 14:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet