Lipcsei Dóra (2023) Márkastratégia, márkaépítés a Coca-Cola termék esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomamunka_Lipcsei Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szöveges értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (79kB) |
|
PDF
Lipcsei Dőra MSc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (625kB) |
Absztrakt (kivonat)
Cikkemben a Coca-Cola márka sikerére összpontosítottam. A Coca-Cola azért sikeres, mert reklámjaiban mindig van valami új. A márka családorientált képet fejlesztett ki, hogy még több fogyasztót vonzzon. A Coca-Cola állandó kialakítású, nagyon ritkán változik, így ha a Coca-Cola-t említik, akkor azonnal a terméket vagy a stílust. Ez még inkább felismerhetővé teszi a márkát, és növeli a márkahűséget a rendszeres fogyasztók körében. A Coca-Cola kampány a természetesség, a szeretet, a boldogság és a közösség elemeire épül. Véleményem szerint a márka sikere tagadhatatlan. A vállalat szénsavas italai üzleti tevékenységének középpontjában állnak. 1. Az egyik leghíresebb márka a világon. A Coca-Cola agresszív és fogyasztó-orientált, és a 20. a sorban. A 19.század folyamán uralta az üdítőitalok piacát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Coca-Cola, fenntarthatóság, fogyasztó(k), márkahűség, multinacionális vállalatok, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |