Márkastratégia, márkaépítés a Coca-Cola termék esetében

Lipcsei Dóra (2023) Márkastratégia, márkaépítés a Coca-Cola termék esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomamunka_Lipcsei Dóra.pdf] PDF
Diplomamunka_Lipcsei Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szöveges értékelés.pdf] PDF
Szöveges értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (79kB)
[thumbnail of Lipcsei Dőra MSc.pdf] PDF
Lipcsei Dőra MSc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (625kB)

Absztrakt (kivonat)

Cikkemben a Coca-Cola márka sikerére összpontosítottam. A Coca-Cola azért sikeres, mert reklámjaiban mindig van valami új. A márka családorientált képet fejlesztett ki, hogy még több fogyasztót vonzzon. A Coca-Cola állandó kialakítású, nagyon ritkán változik, így ha a Coca-Cola-t említik, akkor azonnal a terméket vagy a stílust. Ez még inkább felismerhetővé teszi a márkát, és növeli a márkahűséget a rendszeres fogyasztók körében. A Coca-Cola kampány a természetesség, a szeretet, a boldogság és a közösség elemeire épül. Véleményem szerint a márka sikere tagadhatatlan. A vállalat szénsavas italai üzleti tevékenységének középpontjában állnak. 1. Az egyik leghíresebb márka a világon. A Coca-Cola agresszív és fogyasztó-orientált, és a 20. a sorban. A 19.század folyamán uralta az üdítőitalok piacát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Coca-Cola, fenntarthatóság, fogyasztó(k), márkahűség, multinacionális vállalatok, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet