Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre

Ujlakiné Szegedi Nikoletta (2023) Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_USZN_verz24.0.pdf] PDF
Szakdolgozat_USZN_verz24.0.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 06..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat .pdf] PDF
Nyilatkozat .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (536kB)
[thumbnail of Bizalmas Ujlakiné Szegedi Nikoletta_AI356Z.pdf] PDF
Bizalmas Ujlakiné Szegedi Nikoletta_AI356Z.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 06..

Download (171kB)
[thumbnail of Ujlakiné_Szegedi_Nikoletta_Simó_Dalma-kulso-biralo-alapkepzes_elbiralas.pdf] PDF
Ujlakiné_Szegedi_Nikoletta_Simó_Dalma-kulso-biralo-alapkepzes_elbiralas.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (55kB)
[thumbnail of opp_HR_Ujlakiné.pdf] PDF
opp_HR_Ujlakiné.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (617kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban azt mutatom be, hogy a 21. században milyen jelentősége van egy cég életében a sikeres értékesítés eléréséhez a megfelelően megválasztott marketingkommunikációnak. A marketingkommunikáció esszenciája az üzenetek hatékony és összehangolt átvitelében, a márkakép kialakításában, a fogyasztók elérésében rejlik, ezáltal segíti hozzá a vállalatokat az üzleti célok eléréséhez. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy az értékesítés sikerességét milyen módon befolyásolják a különböző online marketing eszközök alkalmazása, illetve, hogy az általam vizsgált vállalat hogyan lép fel a közösségi platformokon és milyen eredményeket ér el vele azáltal, hogy kitűnjön a piacon lévő számos munkaerő-kölcsönző cég közül. Ezen kívül szeretném bemutatni, hogy a covid előtti időszakhoz képest milyen irányban és mértékben változtak a marketing technológiák a vállalatnál. Ennek fényében szeretném feltárni a vállalati értékesítésből eredő sajátosságokat, és az egységes arculat fontosságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Simó Dalma
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zelena András
Belső
egyetemi docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, értékesítési csatorna, kommunikáció az üzleti életben, kommunikációs csatornák, munkaerő-kölcsönzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet