Ujlakiné Szegedi Nikoletta (2023) Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_USZN_verz24.0.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 06.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (536kB) |
|
PDF
Bizalmas Ujlakiné Szegedi Nikoletta_AI356Z.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 06.. Download (171kB) |
|
PDF
Ujlakiné_Szegedi_Nikoletta_Simó_Dalma-kulso-biralo-alapkepzes_elbiralas.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (55kB) |
|
PDF
opp_HR_Ujlakiné.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (617kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban azt mutatom be, hogy a 21. században milyen jelentősége van egy cég életében a sikeres értékesítés eléréséhez a megfelelően megválasztott marketingkommunikációnak. A marketingkommunikáció esszenciája az üzenetek hatékony és összehangolt átvitelében, a márkakép kialakításában, a fogyasztók elérésében rejlik, ezáltal segíti hozzá a vállalatokat az üzleti célok eléréséhez. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy az értékesítés sikerességét milyen módon befolyásolják a különböző online marketing eszközök alkalmazása, illetve, hogy az általam vizsgált vállalat hogyan lép fel a közösségi platformokon és milyen eredményeket ér el vele azáltal, hogy kitűnjön a piacon lévő számos munkaerő-kölcsönző cég közül. Ezen kívül szeretném bemutatni, hogy a covid előtti időszakhoz képest milyen irányban és mértékben változtak a marketing technológiák a vállalatnál. Ennek fényében szeretném feltárni a vállalati értékesítésből eredő sajátosságokat, és az egységes arculat fontosságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, értékesítési csatorna, kommunikáció az üzleti életben, kommunikációs csatornák, munkaerő-kölcsönzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |