A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra

Gulyás Krisztina (2023) A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra_Gulyás Krisztina_L2LV3F.pdf]
Előnézet
PDF
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra_Gulyás Krisztina_L2LV3F.pdf

Download (619kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilvánosság.pdf] PDF
Nyilvánosság.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (50kB)
[thumbnail of kulsokonzulensbiralat.pdf] PDF
kulsokonzulensbiralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (91kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Gulyás Krisztina  L2LV3F.pdf] PDF
Bírálati lap_Gulyás Krisztina L2LV3F.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (258kB)

Absztrakt (kivonat)

A 21. században életünk szinte minden egyes aspektusát átszövi a digitalizáció. A zsebünkben mindig nálunk van mobiltelefonunk, így a kezünkben van az internet, a közösségi média platformok. Rengeteg információ zúdul ránk nap mint nap. Egyre több mindent és egyre gyorsabban csinálunk. 2020 elején, mikor a világon megjelent a COVID-19 járvány, és otthon kellett töltenünk az időnk nagy részét. Ez az időszak a világ minden részén, szinte mindenkinek nehéz időszak volt. Ekkor vált népszerűvé a TikTok közösségi oldal. Azóta, az utóbbi években egyre nagyobb térnyerése, felhasználója van. A fogyasztói magatartás folyamatosan változik az online kereskedelem és a közösségi média térnyerésével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Jankó Flóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói csoportok, fogyasztói társadalom, közösségi média, online marketing, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:36
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:36
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53615

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet