Gulyás Krisztina (2023) A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra_Gulyás Krisztina_L2LV3F.pdf Download (619kB) | Előnézet |
PDF
Nyilvánosság.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (50kB) |
|
PDF
kulsokonzulensbiralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (91kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Gulyás Krisztina L2LV3F.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (258kB) |
Absztrakt (kivonat)
A 21. században életünk szinte minden egyes aspektusát átszövi a digitalizáció. A zsebünkben mindig nálunk van mobiltelefonunk, így a kezünkben van az internet, a közösségi média platformok. Rengeteg információ zúdul ránk nap mint nap. Egyre több mindent és egyre gyorsabban csinálunk. 2020 elején, mikor a világon megjelent a COVID-19 járvány, és otthon kellett töltenünk az időnk nagy részét. Ez az időszak a világ minden részén, szinte mindenkinek nehéz időszak volt. Ekkor vált népszerűvé a TikTok közösségi oldal. Azóta, az utóbbi években egyre nagyobb térnyerése, felhasználója van. A fogyasztói magatartás folyamatosan változik az online kereskedelem és a közösségi média térnyerésével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói csoportok, fogyasztói társadalom, közösségi média, online marketing, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:36 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53615 |
Actions (login required)
Tétel nézet |