Merch and Art, művészet és kommunikáció a vállalkozásban

Boros Balázs (2023) Merch and Art, művészet és kommunikáció a vállalkozásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Boros M. Balázs A664S4 - BGE KKK Kommunikáció és Média Szakdolgozat Merch and Art művészet és kommunikáció a vállalkozásban.pdf] PDF
Boros M. Balázs A664S4 - BGE KKK Kommunikáció és Média Szakdolgozat Merch and Art művészet és kommunikáció a vállalkozásban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Boros M. Balázs_Belső bírálat.pdf] PDF
Boros M. Balázs_Belső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (427kB)
[thumbnail of KZ külső konzulens szakd. értékelés, Boros Miklós Balázs A664S4.pdf] PDF
KZ külső konzulens szakd. értékelés, Boros Miklós Balázs A664S4.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (93kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt évtizedekben a közösségi média robbanásszerű fejlődése alapjaiban változtatta meg a kommunikációt, különösen az üzleti szférában. A hagyományos marketing- és kommunikációs csatornák mellett, a vállalkozások számára a közösségi média felületei elengedhetetlen eszközzé váltak a márkaépítésben, ügyfélkapcsolatok ápolásában és az eladások növelésében. E szakdolgozat célja az, hogy bemutassa a közösségi média kommunikációjának üzleti vonatkozásait, integrálva és egyben bemutatva saját vállalkozásunkat is. Bemutatom, négy jelenleg nagyon népszerű közösségi média felület különböző elérési és egyéb, a vállalkozások számára fontos adatait. Ezek a Facebook, Instagram, TikTok és az X (korábban Twitter). A különböző platformok eltérő felülettel és eltérő közösséggel rendelkeznek, így eltérő kommunikációt igényelnek. A dolgozat rávilágít a közösségi média stratégiák különböző aspektusaira, főként a tartalomtervezésre, a célközönség meghatározásra, az üzenetek személyre szabására, és a közösségi média kampányok mérésére és elemzésére. A sikeres közösségi média jelenlét nem csupán a gyakori posztolásról és a lájkok gyűjtéséről szól, hanem egy jól átgondolt stratégia eredménye, amely összhangban áll a vállalat általános üzleti céljaival és kommunikációs stratégiájával. Megmutatom továbbá azt is, hogy az általunk képviselt vizuális kommunikáció, mennyire erősen megjelenik az üzleti kommunikációnk során. Véleményen szerint, a dolgozatban is említett technikákat, mint az együttműködések, a keresztmarketing vagy a válság kommunikáció, megfelelő módon végezzük.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Buday-Sántha Judit Andrea
Belső
főiskolai docens; Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék; KKK
Kismárton Zoltán
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, közösségi média, posztok, vállalkozás, vizuális
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:36
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet