Boros Balázs (2023) Merch and Art, művészet és kommunikáció a vállalkozásban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Boros M. Balázs A664S4 - BGE KKK Kommunikáció és Média Szakdolgozat Merch and Art művészet és kommunikáció a vállalkozásban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Boros M. Balázs_Belső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (427kB) |
|
PDF
KZ külső konzulens szakd. értékelés, Boros Miklós Balázs A664S4.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (93kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt évtizedekben a közösségi média robbanásszerű fejlődése alapjaiban változtatta meg a kommunikációt, különösen az üzleti szférában. A hagyományos marketing- és kommunikációs csatornák mellett, a vállalkozások számára a közösségi média felületei elengedhetetlen eszközzé váltak a márkaépítésben, ügyfélkapcsolatok ápolásában és az eladások növelésében. E szakdolgozat célja az, hogy bemutassa a közösségi média kommunikációjának üzleti vonatkozásait, integrálva és egyben bemutatva saját vállalkozásunkat is. Bemutatom, négy jelenleg nagyon népszerű közösségi média felület különböző elérési és egyéb, a vállalkozások számára fontos adatait. Ezek a Facebook, Instagram, TikTok és az X (korábban Twitter). A különböző platformok eltérő felülettel és eltérő közösséggel rendelkeznek, így eltérő kommunikációt igényelnek. A dolgozat rávilágít a közösségi média stratégiák különböző aspektusaira, főként a tartalomtervezésre, a célközönség meghatározásra, az üzenetek személyre szabására, és a közösségi média kampányok mérésére és elemzésére. A sikeres közösségi média jelenlét nem csupán a gyakori posztolásról és a lájkok gyűjtéséről szól, hanem egy jól átgondolt stratégia eredménye, amely összhangban áll a vállalat általános üzleti céljaival és kommunikációs stratégiájával. Megmutatom továbbá azt is, hogy az általunk képviselt vizuális kommunikáció, mennyire erősen megjelenik az üzleti kommunikációnk során. Véleményen szerint, a dolgozatban is említett technikákat, mint az együttműködések, a keresztmarketing vagy a válság kommunikáció, megfelelő módon végezzük.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, közösségi média, posztok, vállalkozás, vizuális |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |