Mesterséges intelligencia megjelenése a marketingben

Kövér Anett (2023) Mesterséges intelligencia megjelenése a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kövér Anett NZJE5N Szakdolgozat.pdf] PDF
Kövér Anett NZJE5N Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (651kB)
[thumbnail of Kövér Anett PVÁ pdf.pdf] PDF
Kövér Anett PVÁ pdf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (487kB)

Absztrakt (kivonat)

Absztrakt Dolgozatomban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy a mesterséges intelligencia, hogyan jelenik meg a marketing szektorban. Az MI térnyerése a marketing területén forradalmasító hatást gyakorol. Egyes nagyvállalatok kiemelkedően felhasználják a mesterséges intelligenciát, például reklámvideók elkészítéséhez, melyek nemcsak figyelemfelkeltőek, de céltudatosan és hatékonyan szólítják meg a különböző célcsoportokat. További vállalatok az MI-t használják a termékpalettájuk bővítésére és az innovációra, hogy új, az ügyféligényekhez igazodó termékeket hozzanak létre. Az MI által kínált adatelemzés és piaci trendek elemzése lehetővé teszi számukra, hogy jobban megfeleljenek az ügyfelek igényeknek. Az MI személyre szabottabb hirdetések létrehozásában is meghatározó szerepet játszik a marketing szektorban. A technológia lehetővé teszi az adatok mélyebb elemzését, amely révén a vállalatok pontosabban megérthetik az ügyfél-preferenciákat és viselkedési mintákat. Az MI folyamatos fejlődése és alkalmazása a marketing terén azonban még mindig kezdetleges fázisban van. Bár egyre szélesebb körben alkalmazzák, további fejlesztésekre és finomításokra van szükség annak érdekében, hogy az MI teljes potenciálját kibontakoztassa és hatékonyan támogassa a vállalatok marketingstratégiáit. Összességében az MI dinamikus megjelenése a marketing szektorban átformálja a hagyományos megközelítéseket, lehetővé téve a vállalatok számára, hogy hatékonyabban és célozottabban kommunikáljanak az ügyfelekkel, és versenyelőnyre tegyenek szert a dinamikus piacon. Az MI folyamatos fejlődése és alkalmazása kulcsfontosságú az innovációhoz és hatékonysághoz a marketingterületen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingtevékenység, mesterséges intelligencia, online marketing, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:36
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet