Mrena Marcell (2023) A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Mrena_Marcell_JBZBLU_Szakdolgozat_Lidl.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 05.. Download (1MB) |
|
PDF
Mrena_Marcell_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (322kB) |
|
Archive (ZIP)
interjúk_és_case_study.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 05.. Download (183MB) |
|
PDF
Biralat_Mrena_Marcell.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Mrena MarcellSzakdolgozat_Elbírálás_Repka_Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (42kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy átfogóan bemutassam és bebizonyítsam a nem hagyományosmarketingkommunikációs eszközök és megoldások meghatározó jelentőségét napjainkban, akiskereskedelmi vállalatok sikeressége tekintetében. Bemutatom és összehasonlítom amarketingkommunikációs eszközöket és részletezem azok helyét, szerepét ésspecifikusságait. Ezeket mind, a Lidl Magyarország Bt. által megosztott információk és múltbelimunkák alapján fogom levezetni példák kíséretében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszeripar, kiskereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |