A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata

Mrena Marcell (2023) A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mrena_Marcell_JBZBLU_Szakdolgozat_Lidl.pdf] PDF
Mrena_Marcell_JBZBLU_Szakdolgozat_Lidl.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 05..

Download (1MB)
[thumbnail of Mrena_Marcell_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-bizalmas.pdf] PDF
Mrena_Marcell_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (322kB)
[thumbnail of interjúk_és_case_study.zip] Archive (ZIP)
interjúk_és_case_study.zip
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 05..

Download (183MB)
[thumbnail of Biralat_Mrena_Marcell.pdf] PDF
Biralat_Mrena_Marcell.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Mrena MarcellSzakdolgozat_Elbírálás_Repka_Eszter.pdf] PDF
Mrena MarcellSzakdolgozat_Elbírálás_Repka_Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (42kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy átfogóan bemutassam és bebizonyítsam a nem hagyományosmarketingkommunikációs eszközök és megoldások meghatározó jelentőségét napjainkban, akiskereskedelmi vállalatok sikeressége tekintetében. Bemutatom és összehasonlítom amarketingkommunikációs eszközöket és részletezem azok helyét, szerepét ésspecifikusságait. Ezeket mind, a Lidl Magyarország Bt. által megosztott információk és múltbelimunkák alapján fogom levezetni példák kíséretében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élelmiszeripar, kiskereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:36
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet