Lada Alexandra Mónika (2023) B2W: Business to women - Marketing női célpiacra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lada Alexandra Mónika_VG2JDM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
biralat_bodisgabor_bge.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Lada Alexandra Mónika VG2JDM.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája B2W: Business to women - Fitnesz marketing női célpiacra. Anőknek teljesen más igényeik és elvárásaik vannak a fitnesz szolgáltatások területén, mint a férfiaknak.Ezen felismerések motiváltak arra, hogy ezt a területet kutassam és jobban elmélyedjek benne.Az utóbbi években egyre népszerűbbé kezd válni a nők körében a privát edzés. Részben a covid hatására sokan döntöttek úgy, hogy inkább nem térnek vissza a hagyományos edzőterembe. Sok edző, is lehetőséget látott ebben a helyzetben és saját privát stúdiót alapított, ami egyéni, páros, illetve kiscsoportos edzések tartására is alkalmas. Továbbá a jelenlegi gazdasági helyzet, az energiaválság nagy csapást mért a hagyományos edzőtermekre, rengeteg edzőterem kényszerült bezárni kapuit a vendégek előtt. Ezzel ellentétben a privát stúdiók fénykorukat élik, egyre több fitnesz szakember dönt úgy, hogy saját vállalkozást indít, amire egy privát stúdió, mint helyszín tökéletes választás.A mai felgyorsult világban az embereknek egyre jobban megnőtt az igényük, hogy a szabadidejükben az egészségük megőrzése érdekében minőségi fitnesz szolgáltatásokat vegyenek igénybe. Elsősorban a fővárosban és a környező nagyobb városokban az életszínvonal is folyamatosan növekvő tendenciát mutat. Az elmúlt években egyre népszerűbbek lettek a privát edző stúdiók, lakásokban kialakított fitnesztermek. Ezt a folyamatot felgyorsította a covid világjárvány, mivel a pandémia által hozott korlátozások sok edzőterem működését korlátozták, illetve szüneteltették. Azonban a kisebb fitnesz stúdiók üzemeltetését ez nem érintette. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassa a nők sportolási és edzőterembe járási szokásait, döntéseit és fogyasztói magatartását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fitneszipar, fogyasztói magatartás, marketingstratégia, női célpiac, privát edzőstúdió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |