A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára

Tóth Laura (2023) A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tóth Laura - WJG3KW.pdf] PDF
Tóth Laura - WJG3KW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KI bírálat Tóth Laura 2023 őszi félév.pdf] PDF
KI bírálat Tóth Laura 2023 őszi félév.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (403kB)
[thumbnail of Külső_bírálat_szakdolgozat_TóthLaura_hallgató_NagyAdrienn_külsőbíráló.pdf] PDF
Külső_bírálat_szakdolgozat_TóthLaura_hallgató_NagyAdrienn_külsőbíráló.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (122kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt éveink legtöbbet vitatott kérdései közé tartozik a Z generáció és velük karöltve a TikTok. Mindkét téma a forradalmi mivoltával nyert teret a médiában és az életünkben.Kíváncsi voltam arra, hogy a hazánkban élő Z generáció szülöttjeire mennyire igazak az általánosan vett jellemzők, illetve, hogy nekik mi a véleményük a témáról. Továbbá a TikTok algoritmusának útvesztőjébe is igyekszem betekintést nyerni, ezzel is közelebb kerülve a TikTok sikerének titkához, illetve ahhoz, hogy hogyan járul hozzá az algoritmus a termékek felkapottá válásához és mindezzel, milyen módon befolyásolja a fogyasztói döntéshozatalát a Z generációnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói magatartás, fogyasztói társadalom, marketing, Tiktok, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:35
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet