Tóth Laura (2023) A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tóth Laura - WJG3KW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
KI bírálat Tóth Laura 2023 őszi félév.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (403kB) |
|
PDF
Külső_bírálat_szakdolgozat_TóthLaura_hallgató_NagyAdrienn_külsőbíráló.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (122kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt éveink legtöbbet vitatott kérdései közé tartozik a Z generáció és velük karöltve a TikTok. Mindkét téma a forradalmi mivoltával nyert teret a médiában és az életünkben.Kíváncsi voltam arra, hogy a hazánkban élő Z generáció szülöttjeire mennyire igazak az általánosan vett jellemzők, illetve, hogy nekik mi a véleményük a témáról. Továbbá a TikTok algoritmusának útvesztőjébe is igyekszem betekintést nyerni, ezzel is közelebb kerülve a TikTok sikerének titkához, illetve ahhoz, hogy hogyan járul hozzá az algoritmus a termékek felkapottá válásához és mindezzel, milyen módon befolyásolja a fogyasztói döntéshozatalát a Z generációnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói magatartás, fogyasztói társadalom, marketing, Tiktok, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |