Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban: A szeretet, mint a márkák éltetője

Simon Nóra (2016) Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban: A szeretet, mint a márkák éltetője. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomamunka.pdf] PDF
Diplomamunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban: A szeretet, mint a márkák éltetője

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Érzelem, Döntéshozatal, Márkahűség, Vásárlói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 02. 13:55
Utolsó módosítás: 2017. Már. 16. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet