Olaszy-Kiss Anna (2023) A fenntarthatósággal kapcsolatos reklámok szerepének vizsgálata a textilipar vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Olaszy-Kiss Anna_DE0VX3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bírálat_olaszy_kiss_anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (114kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Olaszy-Kiss Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témájául azért választottam a textilipari fenntarthatóságot és marketingjét,mert közel áll személyes érdeklődési körömhöz és mivel napjainkban a világunk egyik legfontosabb kérdéskörévé vált. Kutatási célom volt, hogy megvizsgáljam a fenntarthatósági lépéseket a textiliparban és azt, hogy erre hogyan hatnak a reklámok. Kíváncsi voltam az emberek vásárlási szokásaira, miben és hogyan tudják befolyásolni a különféle médiumok, vásárlási döntéseiket és gondolkodásukat a fenntarthatóságról. Illetve, hogy gyakorlatban foglalkoznak-e a környezetvédelemmel, azaz, hogy vajon tudatos-e a vásárló.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, környezetvédelem, közösségi média, reklám, textilipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |