A fenntarthatósággal kapcsolatos reklámok szerepének vizsgálata a textilipar vonatkozásában

Olaszy-Kiss Anna (2023) A fenntarthatósággal kapcsolatos reklámok szerepének vizsgálata a textilipar vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Olaszy-Kiss Anna_DE0VX3.pdf] PDF
Olaszy-Kiss Anna_DE0VX3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálat_olaszy_kiss_anna.pdf] PDF
Bírálat_olaszy_kiss_anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (114kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Olaszy-Kiss Anna.pdf] PDF
Bírálat_belső_Olaszy-Kiss Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájául azért választottam a textilipari fenntarthatóságot és marketingjét,mert közel áll személyes érdeklődési körömhöz és mivel napjainkban a világunk egyik legfontosabb kérdéskörévé vált. Kutatási célom volt, hogy megvizsgáljam a fenntarthatósági lépéseket a textiliparban és azt, hogy erre hogyan hatnak a reklámok. Kíváncsi voltam az emberek vásárlási szokásaira, miben és hogyan tudják befolyásolni a különféle médiumok, vásárlási döntéseiket és gondolkodásukat a fenntarthatóságról. Illetve, hogy gyakorlatban foglalkoznak-e a környezetvédelemmel, azaz, hogy vajon tudatos-e a vásárló.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntarthatóság, környezetvédelem, közösségi média, reklám, textilipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:35
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet