Az Opel Magyarország online marketingtevékenységének vizsgálata

Móré Bella Liza (2023) Az Opel Magyarország online marketingtevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BK3ALK Móré Bella - Az Opel Magyarország online marketingtevékenység vizsgálata-4.pdf] PDF
BK3ALK Móré Bella - Az Opel Magyarország online marketingtevékenység vizsgálata-4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálat_Móré Bella Liza.pdf] PDF
Bírálat_Móré Bella Liza.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (476kB)
[thumbnail of Móré Bella Liza_ külső bírálat.pdf] PDF
Móré Bella Liza_ külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (55kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom megírásának a célja nem más volt, mint az Opel Magyarország vállalat digitális marketingstratégiájának és annak hatásának átfogó elemzése, kérdőíves kutatás segítségével. A kutatás segített alátámasztani a hipotéziseimet, valamint rámutat arra, valójában hogyan viszonyulnak a fogyasztók a vállalathoz. Feltűnnek a vállalat hiányosságai és erősségei is. Dolgozatom elkészítése során volt szerencsém felvenni a kapcsolatot az Opel Magyarország marketing igazgatójával, akinek segítségével belepillanthattam a vállalat működésébe is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, kérdőív, marketing, marketingeszközök, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:35
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet