Móré Bella Liza (2023) Az Opel Magyarország online marketingtevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
BK3ALK Móré Bella - Az Opel Magyarország online marketingtevékenység vizsgálata-4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bírálat_Móré Bella Liza.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (476kB) |
|
PDF
Móré Bella Liza_ külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (55kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom megírásának a célja nem más volt, mint az Opel Magyarország vállalat digitális marketingstratégiájának és annak hatásának átfogó elemzése, kérdőíves kutatás segítségével. A kutatás segített alátámasztani a hipotéziseimet, valamint rámutat arra, valójában hogyan viszonyulnak a fogyasztók a vállalathoz. Feltűnnek a vállalat hiányosságai és erősségei is. Dolgozatom elkészítése során volt szerencsém felvenni a kapcsolatot az Opel Magyarország marketing igazgatójával, akinek segítségével belepillanthattam a vállalat működésébe is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, kérdőív, marketing, marketingeszközök, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |