Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata

Gál Boglárka (2023) Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata - Gál Boglárka QPAHC1 - Diplomadolgozat.pdf] PDF
Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata - Gál Boglárka QPAHC1 - Diplomadolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Külső Bírálat - Gál Boglárka.pdf] PDF
Külső Bírálat - Gál Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (84kB)
[thumbnail of Bírálat Gál Boglárka 2024. jan.pdf] PDF
Bírálat Gál Boglárka 2024. jan.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (399kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban egyre nagyobb méreteket ölt az infláció, az árak szinte az egekbe szöknek, így egyre több családnak kell lemondania bizonyos fogyasztási javakról vagy legalábbis úgy tűnik, hogy az eddigi fogyasztási volument kénytelenek csökkenteni. A gazdasági válság idején még nagyobb teret nyernek a leárazások, gyakori, hogy magát a vásárlást idejét is inkább a leárazások időszakára ütemezik. A jelenlegi gazdasági helyzettől eltekintve, a magyar társadalom alapvetően is nagyon árérzékeny és finoman kifejezve is imádja a jó ár-érték arányú ügyleteket. Vajon valóban racionálisak ezek a vásárlói döntések? Milyen motivációkat ébresztenek fel a vásárlókban a kuponok? Vagy motiváció helyett éppen már taszító hatást érnek el az akciókat kínáló üzletek? A felmerült kérdések tisztázására jó példa lehet a fogyasztók viselkedésének és motivációnak vizsgálata a hazánkban jól ismert Glamour Napok példáján keresztül. Mindez a promóciós piaci helyzet feltérképezésére is lehetőséget biztosít, ami időszerű lehet, hiszen a gazdasági visszaesések okán a promóciók még jobban felértékelődtek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eseménymarketing, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:35
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet