A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása

Kiss Luca (2023) A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of LUCA-SZAKDOLGOZAT-dec2.pdf] PDF
LUCA-SZAKDOLGOZAT-dec2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SzakdolgozatBiralat_KissLuca_KulsoKonzulens.pdf] PDF
SzakdolgozatBiralat_KissLuca_KulsoKonzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (149kB)
[thumbnail of Kiss Luca.pdf] PDF
Kiss Luca.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (735kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom írása során célomként tűztem ki, hogy az alábbi kérdésekre választ kapjak:A város milyen módon járul hozzá az élsportok támogatásához és ezt, miként fordítja a saját javára? Szeretném megtudni, hogy a város, hogyan támogatja az egyesületeket és miért éri meg a sok élvonalbeli csapat finanszírozása, megtérül-e a befektetett energia és pénz.Milyen reklámeszközöket használnak a város szempontjából meghatározó sportágak?A város különböző egyesületeinek PR stratégiája mennyire egyezik egymással, illetve miben különböznek?A röplabda helyzete hol van a városon belül és annak a MÁV Előre SC PR stratégiája?Ahhoz, hogy a kérdéseimre választ kapjak empirikus kutatást végeztem, a város alpolgármesterétől a Kommunikációs osztályvezetőn át a különböző egyesületek vezető pozícióban lévő embereivel folytattam interjút.A kutatásom során az alábbiakat állapítottam meg:Avárosimázsalappillére a sport és a városkommunikációban erős szerepe van. A támogatása közé sorolható a Sportmajális rendezvény, Székesfehérvár Sportjáért Díj létrehozása, a különbözőnépünnepélyek. Jelentős sportfinanszírozás tapasztalható a városban, amelyek jelentős részét saját javára is tudja fordítani. A reklámeszközök túlnyomó része a social média felületen történik. A sportegyesületek stratégiája nagyrészben megegyezik, a röplabda helyzete egyre inkább javul a városon belül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Popol Márta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: sport, sportmarketing, Székesfehérvár, szponzorálás, város
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet