Kőrösi Virág (2023) Borfesztiválok szerepe az eseménymarketingben Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kőrösi Virág_DXPFFK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (915kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_Külső bírálat_Kőrösi Virág_Molnár Noémi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
|
PDF
Körösi Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (891kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az eseményeknek nagy szerepe van mind a fogyasztók, mind a borászok életében, hiszen míg egy bevásárlóközpontban a termék külsejére és árára tudunk hagyatkozni döntéskor, azonban egy fesztiválon vagy rendezvényen személyesen kérdezhetünk a borásztól vagy borászati dolgozóktól a termékkel kapcsolatban és lehetőségünk van megkóstolni is azokat. A borász bemutathatja a borvidéket, és további termékeit, ezzel pedig újabb fogyasztókat érhet el a fesztiválon. Az eseménymarketingnek számos eleme van egy borfesztivál esetében, amelyek közül a legfontosabbak a helyszín, a kiállítók, a szervezők, a termékek és a különböző fogyasztók szórakoztatása érdekében tartott programok.Dolgozatomban arra szeretném keresni a választ, hogy a borászatok a rendezvényeken vagy a rendezvényen kívüli értékesítésből jutnak több bevételhez, esetleg a nagyvárosi borfesztiválokból a borászatok, mennyire tudják a fiatal fogyasztókat megszólítani egy borfesztiválon, és mennyi visszatérő fogyasztója van egy borászatnak. Továbbá szeretném tudni, hogy a borászatok mekkora hangsúlyt fektetnek a személyes kapcsolatok kialakításának minőségébe, ez miben minősül meg, hogy érzékelheti ezt a fogyasztó, valamint a marketing költségvetésük több mint felét fordítják-e az eseménymarketingre. Ezekre a kérdésekre a választ a primer kutatás során strukturált mélyinterjú formájában szeretném megtudni a borászatokról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | borfesztivál, bormarketing, bortörténelem, borturizmus, eseménymarketing, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |