A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata

Nagymáthé Nikolett Csilla (2023) A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagymáthé_Nikolett(CTKGW9)_Szakdolgozat_2023.pdf] PDF
Nagymáthé_Nikolett(CTKGW9)_Szakdolgozat_2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 02..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas_nyilatkozat_CTKGW9.pdf] PDF
Bizalmas_nyilatkozat_CTKGW9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (264kB)
[thumbnail of 2023. Szakdolgozat Nagymáthé.pdf] PDF
2023. Szakdolgozat Nagymáthé.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)
[thumbnail of Nagymáthé Nikolett szakdolgozat értékelés_külső konzulens.pdf] PDF
Nagymáthé Nikolett szakdolgozat értékelés_külső konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (181kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom témája a Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon, és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak a vizsgálata. A kutatásom céljabetekintést nyerni a magyar orrspray piac versenyhelyzetébe a Novorin Plus termékek szemszögéből, továbbá megismerni a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásait. Feltárom, hogy miért népszerűbbek a Novorin orrcseppek a magyar piacon, mint a Novorin Plus orrspray-k, továbbá vizsgálatom részét képezi a Novorin Plus termékek marketingstratégiájának elemzése is. A feltárt adatok alapján következtetéseket vonok le és javaslatokat teszek a Novorin Plus orrspray-k ismertségének és értékesítési számainak növelése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítési stratégia, fogyasztói szokások, marketingeszköz, orrcsepp, orrspray, orrspray piac
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet