A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában

Katona Réka (2023) A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of KatonaReka_NILC35_Szakdolgozat.pdf] PDF
KatonaReka_NILC35_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 02..

Download (2MB)
[thumbnail of KatonaReka_Nyilatkozat_statusz.pdf] PDF
KatonaReka_Nyilatkozat_statusz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (35kB)
[thumbnail of Külső bírálat_Szakdolgozat_Katona Réka_ NILC35.pdf] PDF
Külső bírálat_Szakdolgozat_Katona Réka_ NILC35.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (120kB)
[thumbnail of Katona Réka.pdf] PDF
Katona Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat központi témájaa teljesítménymérés, fókuszban a vevőkiszolgálás, a vevői elégedettség és a vevői kiszolgálási színvonal. Kutatásom a Philips Personal Health európai ellátási láncának vevői kiszolgálási színvonal eredményeinek vizsgálatára irányul.Kutatási kérdésem, hogy a Philips multinacionális vállalat Personal Health európai ellátási láncára vonatkozóan milyen tényezők és szempontok gyakorolják a legnagyobb hatást a vevői kiszolgálási színvonal alakulására, és hogyan lehetne javítani az eredményeken.Az elemzési módszer a leíró-bemutató elemzés a tények bemutatásával, a vállalati tevékenységek elemzésével, a vállalati folyamatok közötti kapcsolatok feltárásával. A Philips Personal Health európai ellátási láncának bemutatása után a vevői kiszolgálási színvonal eredményeire összpontosít a dolgozat. Összevetem a vevői kiszolgálási színvonal eredményeit a kereslet előrejelzések pontosságával, majd a biztonsági készlet beállításokat is megfigyelem. Ezután egy kiemelt készterméket vizsgálok meg, majd javaslattétel követi a problémák minimalizálásának és a vevői kiszolgálási színvonal javításának érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Béres Richárd Zoltán
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Horváth Annamária
Belső
egyetemi docens; Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, kereslet, készlet, kínálat, multinacionális vállalatok, teljesítménymérés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet