A K8 Online Marketing Módszertan Hatása a Magyar Kis- és Középvállalkozások Piacán

Balogh Lajos (2023) A K8 Online Marketing Módszertan Hatása a Magyar Kis- és Középvállalkozások Piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Balogh_Lajos_T1BNKE.pdf] PDF
Balogh_Lajos_T1BNKE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Balogh_Lajos_bírálat.pdf] PDF
Balogh_Lajos_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelés - Balogh Lajos.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelés - Balogh Lajos.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (24kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom elemzi a magyar kis- és középvállalkozások online marketing tervét és stratégiáját. Ismerteti a sztenderdizált online marketing eszközöket és azoknak a fontosságát, valamint ismerteti a K8 módszertant, amelyet Gál Kristóf a Klikkmarketing Zrt. tulajdonosa írt és foglalt össze egy könyvben a Klikkmarketing működése és tapasztalatai alapján. Elemzek benne magyar kis- és középvállalkozásokat és ismertetem pontról pontra a fejlesztendő területeket a K8 elemei alapján. Összevetem a 2008-as válságot a Covid-19 vírus által okozott válsággal, mindezt összekapcsolva az online marketing világával. Ismertetem, hogy miért jelentős a szerepe a digitális marketingnek és hogy minden kisebb eleme is prioritást kell élvezzen egy jól strukturált, megtervezett online marketingtervben, hiszen minden apróbb elem is hozhat konverziókat. Bemutatom a növekedés lehetséges szakaszait az Ansoff Mátrix segítségével. Összefoglalva a dolgozatomban elemzem a magyar kis- és középvállalkozásokat, valamint elemeire szedjük a jól sztenderdizált online marketinget a K8 segítségével és levetítjük ezt a vállalkozások szintjére és a fejlődési lehetőségeket elemezzük bővebben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, gazdasági növekedés, hirdetések, kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, módszertan, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet