Pergel Ágota (2023) Fogyasztói döntéshozatal a körmösiparban: mi a Crystal Nails sikerének kulcsa? Faculty of International Management and Business.
PDF
PergelAgota_V5NUV9.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (735kB) |
|
PDF
Pergel Ágota.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (213kB) |
Abstract
Szakdolgozatom célja elsősorban bemutatni és elemezni, hogy mi a Crystal Nails hirtelen megnövekedett népszerűségének oka a többi márkáéhoz képest. Ehhez a fogyasztói döntéshozatal lépéseit vettem figyelembe. A kutatásomat kvantitatív és kvalitatív módszerekkel támasztottam alá. Két mélyinterjút készítettem a témában olyan körmösökkel, akik napi szinten használják a körmös anyagokat. Ezen kívül egy kérdőívet osztottam meg olyan fogyasztókkal, akik a vendég szerepét töltik be a körmözés folyamatában. Őket főleg arról kérdeztem, hogy mennyire tartják fontosnak, hogy a körmösük milyen márkával dolgozik, illetve, hogy milyen kép alakult ki bennük a Crystal Nails-ről a hírnevük, illetve a közösségi média oldalaik alapján. Így egy tisztább képet kaptam arról, hogy mi alapján választják ki a fogyasztók a számukra megfelelő márkát, illetve, hogy a vendégeknek is szempont- e az, hogy milyen anyagok kerülnek a körmeikre.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztó(k), fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Last Modified: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
View Item |