Pergel Ágota (2023) Fogyasztói döntéshozatal a körmösiparban: mi a Crystal Nails sikerének kulcsa? Külkereskedelmi Kar.
PDF
PergelAgota_V5NUV9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (735kB) |
|
PDF
Pergel Ágota.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (213kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja elsősorban bemutatni és elemezni, hogy mi a Crystal Nails hirtelen megnövekedett népszerűségének oka a többi márkáéhoz képest. Ehhez a fogyasztói döntéshozatal lépéseit vettem figyelembe. A kutatásomat kvantitatív és kvalitatív módszerekkel támasztottam alá. Két mélyinterjút készítettem a témában olyan körmösökkel, akik napi szinten használják a körmös anyagokat. Ezen kívül egy kérdőívet osztottam meg olyan fogyasztókkal, akik a vendég szerepét töltik be a körmözés folyamatában. Őket főleg arról kérdeztem, hogy mennyire tartják fontosnak, hogy a körmösük milyen márkával dolgozik, illetve, hogy milyen kép alakult ki bennük a Crystal Nails-ről a hírnevük, illetve a közösségi média oldalaik alapján. Így egy tisztább képet kaptam arról, hogy mi alapján választják ki a fogyasztók a számukra megfelelő márkát, illetve, hogy a vendégeknek is szempont- e az, hogy milyen anyagok kerülnek a körmeikre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztó(k), fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |