A zene hatása az országimázsra: Dél-Korea és a K-Pop példája

Krizsán Virág (2023) A zene hatása az országimázsra: Dél-Korea és a K-Pop példája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dimplomadolgozat_Krizsán Virág_ELQ5OB.pdf] PDF
Dimplomadolgozat_Krizsán Virág_ELQ5OB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ KV GEdocx.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ KV GEdocx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)
[thumbnail of Bírálat Krizsán Virág 2024 jan.pdf] PDF
Bírálat Krizsán Virág 2024 jan.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (399kB)

Absztrakt (kivonat)

A diplomamunka a zene hatását vizsgálja az országimázsra, Dél-Korea és a K-Pop példáján keresztül. A szekunder kutatás után a primer kutatás két fázisban zajlott le. Az első fázisban egy kérdőíves megkérdezés került alkalmazásra, a második fázisban pedig az azt értelmező szakértői mélyinterjúk következtek. A kérdőív mintája 165, a mélyinterjúé pedig 7 fő.Az eredmények alapján a válaszadók pozitívan értékelték Dél-Korea országimázsát, és többségük úgy gondolta, hogy a K-Pop pozitív hatással van az országimázsra. Kiderült továbbá, hogy a K-Pop inkább a vizsgált országimázsdimenziók közül a koreai termékekre van a legnagyobb hatással.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dél-Korea, interjúk, kérdőíves felmérés, országimázs, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet