Krizsán Virág (2023) A zene hatása az országimázsra: Dél-Korea és a K-Pop példája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dimplomadolgozat_Krizsán Virág_ELQ5OB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ KV GEdocx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
|
PDF
Bírálat Krizsán Virág 2024 jan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (399kB) |
Absztrakt (kivonat)
A diplomamunka a zene hatását vizsgálja az országimázsra, Dél-Korea és a K-Pop példáján keresztül. A szekunder kutatás után a primer kutatás két fázisban zajlott le. Az első fázisban egy kérdőíves megkérdezés került alkalmazásra, a második fázisban pedig az azt értelmező szakértői mélyinterjúk következtek. A kérdőív mintája 165, a mélyinterjúé pedig 7 fő.Az eredmények alapján a válaszadók pozitívan értékelték Dél-Korea országimázsát, és többségük úgy gondolta, hogy a K-Pop pozitív hatással van az országimázsra. Kiderült továbbá, hogy a K-Pop inkább a vizsgált országimázsdimenziók közül a koreai termékekre van a legnagyobb hatással.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dél-Korea, interjúk, kérdőíves felmérés, országimázs, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |