Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában

Várbiró Vilma (2023) Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában_Várbiró Vilma_12.02.pdf] PDF
Az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában_Várbiró Vilma_12.02.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Várbíró Vilma_2024.01.03.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Várbíró Vilma_2024.01.03.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (140kB)
[thumbnail of opp_influ_Várbíró.pdf] PDF
opp_influ_Várbíró.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (678kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom az online média világán belül az influenszer marketingre korlátozódik. Úgy gondolom napjainkban egyre inkább aktuálissá válik ez a jelenség, és komoly átalakuláson megy keresztül a marketingpiac is. Hazai és nemzetközi szakirodalmak felhasználásával kezdtem kutatásomat emellett pedig lehetőségem nyílt mélyinterjút készíteni egy befutott influenszerrel, Stumpf Patrikkal és kérdőíves kutatásom megerősítette, valamint kiegészítette hipotéziseimet a témában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó(k), influenszer, közösségi média, marketing, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet