Várbiró Vilma (2023) Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában_Várbiró Vilma_12.02.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat_Várbíró Vilma_2024.01.03.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (140kB) |
|
PDF
opp_influ_Várbíró.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (678kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom az online média világán belül az influenszer marketingre korlátozódik. Úgy gondolom napjainkban egyre inkább aktuálissá válik ez a jelenség, és komoly átalakuláson megy keresztül a marketingpiac is. Hazai és nemzetközi szakirodalmak felhasználásával kezdtem kutatásomat emellett pedig lehetőségem nyílt mélyinterjút készíteni egy befutott influenszerrel, Stumpf Patrikkal és kérdőíves kutatásom megerősítette, valamint kiegészítette hipotéziseimet a témában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztó(k), influenszer, közösségi média, marketing, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |