In-store eszközök hatékonysága

File Flóra (2023) In-store eszközök hatékonysága. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of File Flóra-D8LQJ9.pdf] PDF
File Flóra-D8LQJ9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Mélyinterjú átirat.pdf] PDF
Mélyinterjú átirat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (81kB)
[thumbnail of Bírálat.pdf] PDF
Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (98kB)
[thumbnail of File Flóra.pdf] PDF
File Flóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (767kB)

Absztrakt (kivonat)

Az FMCG vállalatok marketingköltségük kevesebb, mint 5 százalékát költik az üzleten belüli POS megjelenésekre. Ezt a döntést sok esetben indokolhatja, hogy az üzleten belüli marketing eszközök nagy része hagyományos, nyomtatott formában készül, illetve, hogy a médiamix legnagyobb részét még mindig a TV megjelenés tölti ki. A következőkben szeretném bemutatni ezek ellenére, témámnak miért mégis az in-store eszközök hatékonyságát választottam.Dolgozatomban mélyinterjúk segítségével, szeretném bemutatni, a különböző POS eszközök hatékonyságát, előnyeit, illetve hátrányait. Interjú alanyaim között fog szerepelni több FMCG vállalat trade marketing menedzsere. Ezen felül egy adott kampány hatékonyságát is bemutatom diagrammok segítségével. Szakdolgozatommal szeretnék rámutatni, hogy a hagyományos marketing felületek még mindig ugyanannyira releváns eszközök a marketing területén, mint az egyre népszerűbb digitális eszközök. Kielégítik az igényeket, a bizalom, ezen kívüla stabilitás érzetét keltik,valaminthosszú évek során bizonyították az értéküket. További célom, hogy bemutassam, hogy mennyire jelentős a hatékonyságmérés a trade marketing tevékenységekhez kapcsolódóan, melyet még sajnos a trade marketinget jól működtetővállalkozásokiscsupánhellyel-közzel alkalmaznak. A hatékonyság vizsgálat esetén FMCG vállalatok POS kampányait fogom elemezni. Ezekben az elemzésekben az adott termékek fogyásai adatait is felfogom feltüntetni, a bázis időszakban, a kampány időszakban, illetve az azt követő kontroll időszakban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hatékonyság, hulladék újrahasznosítás, kereskedelem, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet