Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára

Szilágyi Emese (2023) Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of BGE_KKK_Szilagyi_Emese_Szakdolgozat_2023_12_05_.pdf] PDF
BGE_KKK_Szilagyi_Emese_Szakdolgozat_2023_12_05_.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (502kB)
[thumbnail of Influencermarketing mélyinterjú kérdések.pdf] PDF
Influencermarketing mélyinterjú kérdések.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (185kB)
[thumbnail of SZILÁGYI EMESE.pdf] PDF
SZILÁGYI EMESE.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (66kB)
[thumbnail of Szilágyi Emese külső bírálat.pdf] PDF
Szilágyi Emese külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of KI bírálat Szilágyi Emese 2023 őszi félév.pdf] PDF
KI bírálat Szilágyi Emese 2023 őszi félév.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)

Abstract

SZILÁGYI EMESEKonzulens:7. aktív félévDr. Kovács IldikóKereskedelem és Marketingegyetemi docensBGE KKKBGE KKKAZ INFLUENSZERMARKETING HATÁSA A FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐ SZEMÉLYEK ÉS SPECIÁLIS IGÉNYŰ SZEMÉLYEK VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSHOZATALÁRAA TDK dolgozatom célja feltárni az influenszermarketing hatását a különböző fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára.Témám alapját a nemrég alakult inkluzív turisztikai cég, a DiversiGO, marketing felmérésének szüksége alkotta meg. Ennek a célnak megfelelően kvalitatív kutatást választottam, hogy valójában megismerhessem a fogyasztói magatartást, véleményeket és belsős szemléleteket, amelyek sokszor hiányoznak szakirodalmakból vagy akár más felmérésekből.A 10 mélyinterjú alapján ismertetem az influenszermarketing valódi mértékét és hatását, továbbá a cég témája miatt az akadálymentesség meglétére és hiányosságaira a turizmus oldaláról reflektálok.A rezümé nyelve: magyar

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: akadálymentesítés, direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, fogyatékkal élők, hatásvizsgálat, influenszermarketing, nemzetközi turizmus, turizmusfejlesztés, vásárlói döntés
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2024. Feb. 22. 10:34
Last Modified: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

View Item View Item