Szilágyi Emese (2023) Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
BGE_KKK_Szilagyi_Emese_Szakdolgozat_2023_12_05_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (502kB) |
|
PDF
Influencermarketing mélyinterjú kérdések.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (185kB) |
|
PDF
SZILÁGYI EMESE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (66kB) |
|
PDF
Szilágyi Emese külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
KI bírálat Szilágyi Emese 2023 őszi félév.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (474kB) |
Absztrakt (kivonat)
SZILÁGYI EMESEKonzulens:7. aktív félévDr. Kovács IldikóKereskedelem és Marketingegyetemi docensBGE KKKBGE KKKAZ INFLUENSZERMARKETING HATÁSA A FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐ SZEMÉLYEK ÉS SPECIÁLIS IGÉNYŰ SZEMÉLYEK VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSHOZATALÁRAA TDK dolgozatom célja feltárni az influenszermarketing hatását a különböző fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára.Témám alapját a nemrég alakult inkluzív turisztikai cég, a DiversiGO, marketing felmérésének szüksége alkotta meg. Ennek a célnak megfelelően kvalitatív kutatást választottam, hogy valójában megismerhessem a fogyasztói magatartást, véleményeket és belsős szemléleteket, amelyek sokszor hiányoznak szakirodalmakból vagy akár más felmérésekből.A 10 mélyinterjú alapján ismertetem az influenszermarketing valódi mértékét és hatását, továbbá a cég témája miatt az akadálymentesség meglétére és hiányosságaira a turizmus oldaláról reflektálok.A rezümé nyelve: magyar
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | akadálymentesítés, direkt marketing, e-marketing - elektronikus marketing, fogyatékkal élők, hatásvizsgálat, influenszermarketing, nemzetközi turizmus, turizmusfejlesztés, vásárlói döntés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |